آپلود عكس

آپلود عکس

آپلود عکس
بایگانی تیر ۱۳۹۸ :: فایل 200

فایل 200

فایل 200

فایل 200

کلمات کلیدی

فریدون فریور

مبانی نظری ارزیابی عملکرد

ترجمه مقاله مبارزه با فساد

جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم

دانلود پاورپوینت EFQM.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی.

دانلود 12 جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم

پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه (هوی و همکاران

2008)

پاورپوینت آموزش و پرورش لیبرال

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

کسب در امد با ای نوتی

کسب درآمد عالی با آی نوتی

مکمل چاقی مکارنج

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی.

پروژه کارورزی روش کار و تدریس مدارس ابتدایی در ایام کرونا .

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی .

طراحی سایت پخش زنده با php .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم).

کد متلب مدلسازی کالکتور خورشیدی.

طراحی مجموعه گردشگری با استفاده از الگوی معماری گرگان .

راهنمای فارسی اینورتر اشنایدر ATV71 ( اینورتر درایو اشنایدر) .

پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش) .

۳۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است


پاورپوینت سرمایه گذاری به سبک وارن بافت

پاورپوینت سرمایه گذاری به سبک وارن بافت شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان اقتصاد و حسابداری کاربرد دارد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 42
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی اقتصاد

توضیحات کامل

پاورپوینت سرمایه گذاری به سبک وارن بافت

 

پاورپوینت سرمایه گذاری به سبک وارن بافت شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد ، حسابداری و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

اگر به دنبال پیروی از سبکی ارزشمند و مناسب در سرمایه‌گذاری هستید، وارن بافت الگوی مناسبی برای شما است. سبک و استراتژی این سرمایه‌دار بنام آمریکایی هم‌اکنون راهگشای بسیاری از فعالان بازار سرمایه است. او که خود را 85درصد بنجامین گراهام و 15درصد فیلیپ فیشر می‌داند، اکنون به‌عنوان استاد و راهنمای برجسته‌ای در امر سرمایه‌گذاری برای مردم جهان شناخته می‌شود.

وارن بافت کیست؟  

وارن بافِت، کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌گذار و نیکوکار آمریکایی است. بافت در ۳۰ آوریل ۱۹۳۰‌ زاده شد و به‌عنوان موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم شناخته می‌شود. او هم‌اکنون به‌عنوان مدیر عامل اجرایی و رییس هیات‌مدیره شرکت برکشایر هاتاوی فعالیت می‌کند.

 وی امروزه از طریق شرکت برکشایر هاتاوی، کنترل و مدیریت شرکت‌های تابعه و فرعی فراوانی را بر عهده دارد که به‌عنوان نمونه می‌توان به گایکو، دیری کوئین، هاینز و مارس اینکورپوریتد اشاره کرد.

 وی همچنین دارای سهام قابل‌توجهی در شمار زیادی از شرکت‌ها است که مشهورترین آنها عبارتند از: ولز فارگو، شرکت کوکاکولا، آمریکن اکسپرس و آی‌بی‌ام.

وارن بافت در سال ۲۰۰۸۸ به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شد. وی هم‌اکنون پس از بیل گیتس و کارلوس اسلیم، در رتبه سوم از فهرست میلیاردرهای جهان در سال ۲۰۱۴ قرار دارد.

و ...

 فهرست مطالب

مقدمه
وارن بافت کیست؟ 
سبک و استراتژی بافتی
دسته اول: کسب‌و‌کار
دسته دوم: مدیریت
اقدامات مالی
ارزش
پایان

 

عنوان : سرمایه گذاری به سبک وارن بافت

فرمت : پاورپوینت

حجم : 327 کیلوبایت

تعداد صفحات : 42 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت سرمایه گذاری به سبک وارن بافت


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۲:۱۵
رشید رهاوی


ترجمه مقاله هماهنگی در زنجیره تأمین با به کارگیری قرارداد تأخیر در پرداخت دو سطحی

دید کلی :
ترجمه مقاله هماهنگی در زنجیره تأمین با به کارگیری قرارداد تأخیر در پرداخت دو سطحی (مطالعه درباره تقاضای وابسته به مدت تأخیر) در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی

توضیحات کامل :

ترجمه مقاله هماهنگی در زنجیره تأمین با به کارگیری قرارداد تأخیر در پرداخت دو سطحی (مطالعه درباره تقاضای وابسته به مدت تأخیر) در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی 

 

توضیحات

عنوان انگلیسی مقاله :  A two-level delay in payments contract for supply chain coordination: The case of credit-dependent demand

عنوان فارسی مقاله : هماهنگی در زنجیره تأمین با به کارگیری قرارداد تأخیر در پرداخت دو سطحی: مطالعه درباره تقاضای وابسته به مدت تأخیر

تعداد صفحات: 24 صفحه با فرمتdocx

سال انتشار مقاله: 2017 میلادی

 

توجه: لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.

 

فهرست مطالب

مقدمه

مفروضات

نوآوری مقاله

مدل ریاضی

تعریف مسئله

حالت غیر متمرکز

حالت متمرکز

حالت هماهنگ

مثال عددی

آنالیز حساسیت

نتیجه گیری

 

مقدمه این مقاله

یکی از وظایف چالش برانگیز در تصمیمات مربوط به هماهنگی در زنجیره تامین این است که تمامی اعضای زنجیره تامین از سود مشارکت بهره مند شوند.  تحقیقات گذشته مکانیزم های مختلفی برای هماهنگی ذکر کرده اند که باعث تحریک شرکت ها برای همکاری می شود، روش های مشهوری مانند قرارداد تاخیر در پرداخت (trade-credit)، بازخرید (buy back contract)، قراردادهای تسهیم درآمد (revenue sharing contacts) و تخفیف(quantity discount). در قرارداد تاخیر در پرداخت، فروشنده به مشتریان خود اجازه می دهد که پرداخت خود را تا زمانی مشخص به تعویق بیاندازند. در مطالعات بسیاری، قرارداد تاخیر در پرداخت زیر مجموعه ای از بدهی های کوتاه مدت به حساب می آید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۱:۲۲
رشید رهاوی


پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)


پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل

تعداد صفحات 54
حجم 83 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

54 صفحه ورد (53 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

جلسه دوم - آرام سازی

جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)

جلسه چهارم - بازسازی شناختی (۲)

جلسه پنجم- مواجهه

جلسه ششم - مواجهه و بازسازی شناختی

پیوست

کار برگ تشخیص موقعیت های اضطراب زا و اجزاء اضطراب

کار برگ پایش افکار اتوماتیک

کاربرگ مقابله با افکار خود آیند

کاربرگ بازسازی شناختی

کاربرگ فهرست موقعیت های شایع اضطراب اجتماعی

کار برگ افکار اتوماتیک در مورد درمان

برگه اطلاعات تحریف های شناختی

کاربرگ درجه بندی موقعیت ها

کاربرگ پایش افکار اتوماتیک

منابع

 

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

اهداف:

1. ایجاد ارتباط

۲. ارزیابی اضطراب اجتماعی

٣. آموزش روانی

وسایل مورد نیاز:

۱. پرسشنامه مختصر اضطراب اجتماعی

۲. راهنمای مداخله مختصر در اضطراب اجتماعی

مروری بر جلسه

هدف از این جلسه، برقراری ارتباط درمانی با مراجع است تا اضطراب کمتری را در جلسه تجربه کند و بتواند با درمانگر مشارکت و همکاری داشته باشد. در وهله دوم، ارزیابی مختصری از اضطراب اجتماعی بیمار به عمل می آید تا براساس آن مداخلات درمانی با وضعیت وی تناسب بیشتری داشته باشد. و در نهایت، اطلاعات پایه ای در مورد این اختلال و علل و درمان آن در اختیار بیمار قرار داده می شود.

1. معرفی موضوع جلسه و ایجاد ارتباط

اهداف جلسه را برای بیمار توضیح داده و برای اینکه بتواند احساس راحتی بیشتری در جلسات داشته باشد یک ارتباط توام با اعتماد با وی برقراری کنید. سعی کنید جلسات را بگونه ای برنامه ریزی کنید که دسترسی بیمار به خدمات درمانی راحت بوده و از تشدید اختلال جلوگیری شود. برای این منظور در ابتدای کار جلسات را زمانی بگذارید که مرکز خیلی شلوغ نیست و یا بیمار کمتر مجبور باشد تا منتظر بماند و یا از خود بیمار سوال کنید که ترجیح می دهد زمان جلسات چه موقع باشد، اطلاعات دقیقی در مورد ساعت، زمان و کجا می تواند منتظر بماند - ترجیحا در یک مکان خلوت - ارائه دهید، قبل از شروع جلسات درمان در مورد فرایند درمان توضیح کلی ارائه دهید و در مورد نگرانی های وی سوال کنید و در نهایت، بخاطر داشته باشد تغییر درمانگر برای این افراد ممکن است استرس آور باشد. بنابراین تا جای ممکن از چنین اتفاقی پیشگیری کنید.

۲. ارزیابی

این اختلال معمولا در نظام مراقبت اولیه کمتر تشخیص داده می شود و در صورتی که با افسردگی همراه باشد، معمولا این اختلال افسردگی است که به آن توجه می شود و مورد درمان قرار می گیرد و لذا اضطراب اجتماعی تشخیص داده نشده باقی می ماند. بنابراین، کارشناسان مراقبت اولیه باید نسبت به شناسایی و تشخیص دقیق این اختلال حساس باشند.

برای ارزیابی این اختلال ابزارهای متعددی وجود دارد که یکی از کوتاهترین آن ها پرسشنامه کوتاه سه سوالی فوبی اجتماعی است. در این پرسشنامه از فرد می خواهند تا به هر سوال از ۰ تا ۴ یک نمره بدهد و سپس براساس مجموع نمرات وی، در مورد وی تصمیم گیری می شود. در زیر این سوالات آمده است:

1. ترس از خجالت زده شدن باعث می شود از انجام یک سری کارها و یا صحبت با مردم اجتناب کنم

٢. من از موقعیت هایی که در آن مرکز توجه هستم، اجتناب می کنم

٣. بدترین ترس های من خجالت زده شدن و یا احمق جلوه کردن است

0= اصلا، 1= یک کمی ۲= تا اندازه ای 3= خیلی زیاد ۴= شدید

اگر نمره فرد ۶ یا بالاتر شود باید برای مورد ارزیابی جامع قرار گیرد. اگر خود شما آموزش کافی را برای ارزیابی جامع این اختلال دریافت نکرده اید باید وی را به متخصص ارجاع دهید.

وقتی مشخص شد که بیمار دچار اختلال اضطراب اجتماعی است، برای اینکه بتوانید یک تصویر اجمالی از ماهیت اضطراب اجتماعی وی به دست آورید، حیطه های زیر را مورد ارزیابی قرار دهید:

1. کدام موقعیت های اجتماعی بیمار را دچار اضطراب می کند و یا از آن اجتناب می کند؟

٢. بیمار می ترسد در این موقعیت ها چه اتفاقی بیفتد؟

٣. در موقعیت های اجتماعی چه علائم اضطرابی را تجربه می کند؟

۴. چه دیدگاه یا تصویری در مورد خود دارد؟

۵. در موقعیت های اجتماعی به چه چیز بیش از همه توجه دارد؟

۶. بعد از موقعیت اجتماعی چه افکاری دارد؟ و چطور موقعیت را تحلیل می کند؟

۷. آیا مواد و الکل مصرف می کند؟

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۱:۵۰
رشید رهاوی


پاورپوینت آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی

دانلود پاورپوینت با عنوان آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 19 اسلاید شامل تاریخچه آسانسورهای هیدرولیکی، آسانسورهای هیدرولیکی، معایب آسانسورهای هیدرولیکی نوع مستقیم آسانسورهای هیدرولیکی، نوع غیرمستقیم آسانسورهای هیدرولیکی، علل شهرت آسانسورهای هیدرولیکی از دید نصابان، آسانسورهای پانوراما (نمادار)، آسانسورهای پانورام

دانلود پاورپوینت آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی

پاورپوینت آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی
بررسی آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی
آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی
تحقیق آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی
تاریخچه آسانسورهای هیدرولیکی
آسانسورهای هیدرولیکی
معایب آسانسورهای هیدرولیکی
نوع مستقیم آسانسورهای هیدرولیکی
مقاله آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی
دسته بندی عمران
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2528 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

عنوان: پاورپوینت آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی

تعداد اسلاید: 19 اسلاید

فرمت: پاورپوینت

 این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی می باشد که در حجم 19 اسلاید تهیه شده که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تاریخچه آسانسورهای هیدرولیکی

آسانسورهای هیدرولیکی

معایب آسانسورهای هیدرولیکی
نوع مستقیم آسانسورهای هیدرولیکی

نوع غیرمستقیم آسانسورهای هیدرولیکی

علل شهرت آسانسورهای هیدرولیکی از دید نصابان
آسانسورهای پانوراما (نمادار)

آسانسورهای پانوراما با سیستم هیدرولیک

ویژگی های کابین آسانسور

دانلود پاورپوینت آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۸ ، ۱۰:۳۰
رشید رهاوی


آموزش نرم افزار GeneRunner

نرم افزار Gene Runner یکی از محبوب­ترین و پرکاربردترین نرم­ افزارهای بیوانفورماتیک است که در رشته­ های مختلف از جمله بیوانفورماتیک، بیوتکنولوژی، پزشکی مولکولی، ژنتیک پزشکی، ژنتیک مولکولی و کاربرد فراوان دارد

دانلود آموزش نرم افزار GeneRunner

GeneRunner، آموزش نرم افزار طراحی پرایمر، آنالیز پرایمر، آنالیز پروتئین، همردیف سازی چندگانه، آنالیز کلونینگ
دسته بندی زیست شناسی
فرمت فایل rar
حجم فایل 2868 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 214
این کتاب شامل شرح کامل تمامی قسمتهای نرم افزار می باشد و به صورت یک راهنمای کاملاً عملی ارائه شده است.
نرم ­افزار Gene Runner به طور تخصصی در زمینه طراحی پرایمر، آنالیز پرایمرها، آنالیز کلونینگ، بررسی و بکارگیری آنزیم ­های محدودالاثر، آنالیز پروتئین، تبدیل ساختارهای ماکرومولکولی DNA، RNA و پروتئین به هم، هم­ردیف ­سازی چندگانه، آنالیز موتاژنزیس، آنالیز پپتیدازها بر روی ساختارهای پروتئینی وبررسی موتیف ­های پروتئینی به کار می ­رود.
برای استفاده از این کتاب، تنها کافی است نرم افزار را راه اندازی نمایید و سپس قدم به قدم با مطالب کتاب از این نرم افزار استفاده نمایید.

به آسانی متوجه می شوید که مطالب کتاب شما را به خوبی هدایت می کند و خیلی راحت می توانید از تمام قسمتهای نرم افزار استفاده نمایید.

این کتاب به علت اینکه همگام با نرم افزار استفاده می شود، دارای عکس نیست و شما آنچه را که در کتاب می خوانید به طور عملی در نرم افزار اجرا می کنید و نتیجه را بلافاصله مشاهده می کنید.

نکته بسیار مهم: این کتاب درمورد آموزش قسمتهای مختلف نرم افزار Gene Runner (نسخه 3) می باشد و به کاربردهای آن نمی پردازد. شما با استفاده از این کتاب همانطور که با نرم افزارهای دیگر آشنا می شوید و قسمتهای مختلف آنها را فارغ از انجام پروژه های خاص خود می آموزید، کار با نرم افزار  Gene Runner را نیز خواهید آموخت. بنابراین اگر قصد دارید کاربردهای این نرم افزار مانند طراحی پرایمر را بیاموزید، این کتاب برای شما مناسب نیست.

 

 

دانلود آموزش نرم افزار GeneRunner

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۸ ، ۲۰:۴۹
رشید رهاوی


تحقیق بررسی روشهای بهینه سازی

دانلود تحقیق با موضوع بررسی روشهای بهینه سازی، در قالب word و در 32 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، بهینه‌سازی یک‌هدفه، مفاهیم بنیادی در بهینه‌سازی چند‌هدفه‌، جستجو و تصمیم‌گیری، مروری بر روش‌های مرسوم در بهینه‌سازی چند‌هدفه، روش مجموع وزندار، روش مقیدسازی ε، الگوریتم‌های تکاملی در بهینه‌سازی یک‌هدفه و چند‌هدفه

دانلود تحقیق بررسی روشهای بهینه سازی

تحقیق بررسی روشهای بهینه سازی
بررسی روشهای بهینه سازی
روشهای بهینه سازی
بهینه سازی یک‌هدفه	
مفاهیم بنیادی در بهینه سازی چند هدفه‌
جستجو و تصمیم گیری
مروری بر روشهای مرسوم در بهینه سازی چند هدفه
روش مجموع وزندار
روش مقیدسازی
الگوریتمهای تکاملی در بهینه سازی یک هدفه و چند هدفه
الگوریتم بهینه سازی تکاملی یک هدفه
دسته بندی برق
فرمت فایل docx
حجم فایل 588 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32

دانلود تحقیق با موضوع بررسی روشهای بهینه سازی،

 در قالب word و در 32 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

بهینه‌سازی یک‌هدفه 

مفاهیم بنیادی در بهینه‌سازی چند‌هدفه‌

جستجو و تصمیم‌گیری

مروری بر روش‌های مرسوم در بهینه‌سازی چند‌هدفه

روش مجموع وزن‌دار

روش مقیدسازی ε

الگوریتم‌های تکاملی در بهینه‌سازی یک‌هدفه و چند‌هدفه

‌ الگوریتم بهینه‌سازی تکاملی یک‌هدفه Krill Herds

جستجوی چند‌هدفه

الگوریتم بهینه‌سازی چندهدفه تکاملی NSGA-II

الگوریتم بهینه‌سازی چندهدفه تکاملی MOPS

 

قسمتی از متن:

تقریباً هر مسئله‌ای در جهان واقعی شامل بهینه‌سازی همزمان چندین هدف رقیب و متناقض است. در بهینه‌سازی یک‌هدفه، ما فقط با یک جواب بهینه منحصر به فرد سروکار داریم که می‌تواند با روش‌های دقیق مانند برنامه‌ریزی خطی و ... هم جستجو شود. ولی در بهینه‌سازی چند‌هدفه به‌جای یک جواب بهینه تنها، مجموعه‌ای از جواب‌ها وجود دارد که به آنها جواب‌های بهینه در اصطلاح راه‌حل‌های بهینه پارتو می‌گویند. به مفهوم دیگر راه‌حل‌های مورد نظر بهینه هستند، اگر هیچ راه‌حل دیگری در فضای جستجو وجود نداشته باشد که از آنها بهتر باشد.

در این بخش بهینه‌سازی یک‌هدفه، اصل بهینه‌سازی چند‌هدفه و مفاهیم بنیادی آن و همچنین برخی از روش‌های مرسوم در تقریب مجموعه راه‌حل‌های بهینه پارتو و معایب آنها مورد بررسی قرار گرفته است. در نهایت چند مورد از روش‌های بهینه‌سازی تکاملی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

توضیحات:

این فایل شامل تحقیق با موضوع " بررسی روشهای بهینه سازی " می باشد که در حجم 32 صفحه، همراه با تصاویر  و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند هم به عنوان کار تحقیق کلاسی و  هم در مقالات و تحقیقات توسط دانشجویان مورد استفاده قرار گیرد.

تحقیق تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده است.

دانلود تحقیق بررسی روشهای بهینه سازی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۸ ، ۲۰:۲۴
رشید رهاوی


نقش شبکه های اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی

هدف از این پایان نامه بررسی نقش شبکه های اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات ریاست جمهوری می باشد


این پایان نامه در مورد شبکه های اجتماعی اینترنتی با عنوان نقش شبکه های اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی و با هدف سنجش تاثیر شبکه های اجتماعی در مشارکت سیاسی دانشجویان می باشد.

 

 

 

استفاده سیاسی از فناوریهای نوین ارتباطی و به خصوص شبکه های اجتماعی اینترنتی در کشورمان به تازگی باب شده است، از این رو بررسی تاثیرات این امر نه تنها برای پژوهشگران علاقه مند، بلکه برای سیاست پیشه گان و تصمیم گیرندگان کشور نیز از اهمیت اساسی برخوردار است تا بتوانند به درستی ابعاد این پدیده نوین را درک کرده و عملکردی مناسب در مقابل آن داشته باشند.

 

 

 

 

روشن است که مقابله با فناوریهای نوین به ویژه در حوزه ارتباطات دستاورد چندانی برای حکومتها نخواهد داشت و این فناوریها از کنترل کامل حکومت خارج است، حتی چنانچه حکومتی بتواند مانع استفاده شهروندانش از امکانات فضای مجازی گردد در این راه خود نیز به سختی دچار آسیب می گردد، زیرا حکومتها در عصر حاضر با دستگاه عریض و طویل بوروکراسی، جز با بهره گیری از اینترنت و امکانات فضای مجازی قادر به اداره امور نخواهند بود، مگر آنکه علاقه مند باشند در گذشته سیرکنند و به شیوه ای ابتدایی حکومت نمایند که در این صورت نیز با موج مقاومت و مخالفتهای اجتماعی روبرو شده و به واقع تنها موقعیت خود را  به خطر می اندازند. از این رو اتخاذ رویکرد صحیح و نگاهی تعاملی به جای تقابل با این پدیده ها می تواند تهدیدات احتمالی را که از این ناحیه متوجه نظام سیاسی می شود تبدیل به فرصت نموده و درجه انعطاف پذیری و انطباق نظام با شرایط نوپدید را افزایش دهد. امیدواریم یافته های ما در این پژوهش بتواند برای محققین،  همچنین اولیای امور مفید باشد.       

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
چکیده 14
فصل اول: مقدمات و کلیات 15
بیان مساله15
 اهمیت پژوهش 17
نتیجه و کاربرد پژوهش 17
پیشینه تحقیق 18
سئوال اصلی25
فرضیه اصلی 25
فرضیه رقیب 25
تعریف مفاهیم25
متغیرها 28
روش تحقیق 28
جامعه آماری پژوهش 28
روش نمونه گیری و حجم نمونه28
پایایی پرسش نامه31
چارچوب نظری32 


فصل دوم: مدل تحلیلی پژوهش38
فصل سوم:شبکه های اجتماعی اینترنتی، تاریخچه شکل گیری، ویژگیها و تمایزها45 
ظهور نسل دوم وب و پیدایش شبکه های اجتماعی اینترنتی45
"وب2 " چیست؟ 47
تاریخچه شکل گیری شبکه های اجتماعیاینترنتی و روند تکامل آنها53
علل رشد سریع شبکه های اجتماعی اینترنتی56
ویژگیهای شبکه های اجتماعی اینترنتی 58
عملکرد شبکه های اجتماعی اینترنتی59
انواع سایتهای اجتماعی اینترنتی 61

فصل چهارم: آمار توصیفی 63
1-4: ترکیب جنسیتی63
2-4:ترکیب سنی64
3-4:مقطع تحصیلی 65
4-4: حوزه تحصیلی 66
5-4: مدت زمان استفاده دانشجویان از اینترنت 67
6-4: مدت زمان استفاده دانشجویان از شبکه های اجتماعی اینترنتی68 
7-4: تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها در ایام انتخابات و رخدادهای پس از آن از نگاه دانشجویان 69
8-4: تاثیر فیلترینگ بر دسترسی جوانان و بویژه دانشجویان به سایتهای اجتماعی فیلتر شده70
9-4: منابع کسب اخبار و اطلاعات روزمره دانشجویان71
10-4 : کیفیت بهره گیری از اینترنت72
11-4:سطح علاقه مندی به مشارکت در گفتگوهای سیاسی-اجتماعی در شبکه های اجتماعی اینترنتی73
12-4: ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به شبکه های اجتماعی اینترنتی43
13-4: کیفیت مشارکت دانشجویان در شبکه های اجتماعی اینترنتی 75
14-4: سطح مشارکت در انتخابات76
15-4: سطح فعالیتهای سیاسی- اجتماعی دانشجویان 78
16-4: تاثیر شبکه های اجتماعی بر مشارکت در انتخابات 78
17-4: سطح تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اینترنتی در پیش و پس از انتخابات79
18-4: میزان تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اینترنتی در آگاهی معترضین از زمان و مکان تجمعات اعتراضی 80
19-4:مقایسه سطح تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اینترنتی و شبکه های اجتماعی سنتی بر اعتراضات پس از انتخابات 81
20-4: الگوی مشارکت(مواضع سیاسی پس از انتخابات) 82
21-4: الگوی مشارکت(واکنش شهروندان به تضییع مداوم حقوقشان از سوی حکومت) 83
22-4: عوامل موثر بر مشارکت سیاسی مردم از نگاه دانشجویان 84
23-4: میزان رضایت سیاسی دانشجویان 85
24-4: حمایت از مواضع سیاسی شخصیتها و طیفهای سیاسی 86
25-4: سطح اعتماد دانشجویان به نظام سیاسی87
26-4: سطح تقاضای سیاسی دانشجویان88


فصل پنجم: ارتباط متغیرهای جمعیت شناختی با متغیرهای مستقل:
1-5: ارتباط میان متغیرهای جمعیت شناختی بامدت زمان استفاده دانشجویان از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی90
1-1-5 : رابطه میان سن و مدت زمان استفاده از اینترنت90 
2-1-5: رابطه میان جنسیت و مدت زمان استفاده از اینترنت 91
3-1-5:رابطه میان حوزه تحصیلی و مدت زمان استفاده از اینترنت 92
4-1-5: رابطه میان سن و مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی ایتنترنتی93
5-1-5: رابطه جنسیت و مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی ایتنترنتی 96
6-1-5: رابطه حوزه تحصیلی و مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی ایتنترنتی 97
7-1-5: رابطه سن با تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان 99
8 -1-5: رابطه جنسیت با تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان 99
9-1-5: رابطه حوزه تحصیلی با تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان 101
10-1-5: رابطه میان سن و منابع اصلی کسب اخبار دانشجویان102
11-1-5: رابطه میان جنسیت و منابع اصلی کسب اخبار دانشجویان103
12-1-5: رابطه میان حوزه تحصیلی و منابع اصلی کسب اخبار دانشجویان 105
2-5: ارتباط میان متغیرهای جمعیت شناختی با میزان علاقه مندی و اعتماد دانشجویان به شبکه های اجتماعی اینترنتی 105
1-2-5: رابطه سن با سطح علاقه مندی دانشجویان به مشارکت در گفتگوهای سیاسی- اجتماعی در شبکه های اجتماعی اینترنتی 107
2-2-5: رابطه جنسیت با سطح علاقه مندی دانشجویان به مشارکت در گفتگوهای سیاسی- اجتماعی در شبکه های اجتماعی اینترنتی 108
3-2-5: رابطه حوزه تحصیلی با سطح علاقه مندی دانشجویان به مشارکت در گفتگوهای سیاسی- اجتماعی در شبکه های اجتماعی اینترنتی 109
4-2-5: ارتباط میان سن با ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی110
5-2-5: ارتباط میان جنسیت با ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی112
6-2-5: ارتباط میان حوزه تحصیلی با ارزیابی دانشجویان ازسطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی 113


فصل ششم: بررسی ارتباط میان سرمایه اجتماعی(سطح اعتماد به نظام سیاسی) با متغیرهای مستقل
1-6: ارتباط میان سرمایه اجتماعی با مدت زمان استفاده دانشجویان از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی 115
1-1-6: رابطه میان سرمایه اجتماعی و مدت زمان استفاده از اینترنت115
2-1-6: رابطه میان سرمایه اجتماعی و مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی 117
3-1-6: رابطه میان سرمایه اجتماعی و تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان119
4-1-6: رابطه سرمایه اجتماعی و منابع کسب اخبار روزانه دانشجویان120
2-6: ارتباط سرمایه اجتماعی با میزان علاقه مندی و اعتماد دانشجویان به شبکه های اجتماعی اینترنتی122
1-2-6: رابطه سرمایه اجتماعی و سطح علاقه مندی دانشجویان به مشارکت در گفتگوهای سیاسی- اجتماعی در شبکه های اجتماعی اینترنتی123
2-2-6:رابطه میان سرمایه اجتماعی با ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی123


فصل هفتم: بررسی رابطه میان میزان رضایت سیاسی با مدت زمان استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی، میزان علاقه مندی به مشارکت سیاسی در این شبکه ها و سطح اعتماد به شبکه های اجتماعی اینترنتی
1-7: سنجش ارتباط میان میزان رضایت سیاسی و مدت زمان استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی125
1-1-7: ارتباط مابین میزان رضایت سیاسی با مدت زمان استفاده از اینترنت125
2-1-7: ارتباط مابین میزان رضایت سیاسی با مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی127
3-1-7: ارتباط مابین میزان رضایت سیاسی با تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان 129
4-1-7: ارتباط مابین میزان رضایت سیاسی و منابع کسب اخبار روزانه دانشجویان130
2-7: سنجش ارتباط مابین سطح رضایت سیاسی باسطح علاقه مندیبه مشارکت سیاسی درشبکه های اجتماعی اینترنتی و اعتماد دانشجویان به آنها 131 
1-2-7: رابطه میزان رضایت سیاسی و سطح علاقه مندی دانشجویان به مشارکت سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی131
2-2-7:رابطه میزان رضایت سیاسی وارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی133


فصل هشتم: بررسی ارتباط میان مواضع سیاسی با متغیرهای مستقل
1-8: سنجش رابطه میان مواضع سیاسی و میزان استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی135
1-1-8: ارتباط میان مواضع سیاسی و مدت زمان استفاده از اینترنت 135
2-1-8: ارتباط میان مواضع سیاسی و مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی137
3-1-8: ارتباط میان مواضع سیاسی با تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان139
4-1-8: ارتباط میان مواضع سیاسی با منابع کسب اخبارو اطلاعلات روزانه دانشجویان140
5-1-8: ارتباط میان مواضع سیاسی با مدت زمان استفاده دانشجویان از اینترنت142
6-1-8: ارتباط میان مواضع سیاسی با مدت زمان استفاده دانشجویان از شبکه های اجتماعی اینترنتی 144 
7-1-8: ارتباط میان مواضع سیاسی و تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان146
8-1-8: رابطه میان مواضع سیاسی با ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی148
2-8: سنجش رابطه میان مواضع سیاسی با سطح علاقه مندی دانشجویان به مشارکت درگفتگوهای سیاسی- اجتماعی در شبکه های اجتماعی اینترنتی 149
1-2-8:ارتباط مواضع سیاسی دانشجویان و سطح علاقه مندی آنان به مشارکت سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی149
2-2-8: رابطه مواضع سیاسی و ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی151
3-2-8: ارتباط مواضع سیاسی دانشجویان و سطح علاقه مندی آنان به مشارکت سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی152
4-2-8: ارتباط مواضع سیاسی و ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی153

فصل نهم: بررسی ارتباط میان تقاضای سیاسی دانشجویان با متغیرهای مستقل
 1-9: سنجش رابطه سطح تقاضای سیاسی دانشجویان با مدت زمان استفاده آنان از اینترنت و شبکه های اجتماعی154
1-1-9:ارتباط میان سطح تقاضایسیاسی و مدت زمان استفاده از اینترنت 154
2-1-9: رابطه میان سطح تقاضای سیاسی با مدت زمان استفاده دانشجویان از شبکه های اجتماعی اینترنتی155
3-1-9: ارتباط مابین سطح تقاضای سیاسی و تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان 157
4-1-9: رابطه میان سطح تقاضای سیاسی با منابع کسب اخبار و اطلاعات روزانه دانشجویان 158
2-9: سنجش رابطه سطح تقاضای سیاسی دانشجویان با سطح علاقه مندی آنان به مشارکت سیاسی درشبکه های اجتماعی اینترنتی و میزان اعتماد آنان به این شبکه ها160
1-2-9: رابطه سطح تقاضایسیاسی دانشجویان و میزان علاقه آنان به مشارکت سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی 160
2-2-9: ارتباط سطح تقاضای سیاسی و ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتهای اجتماعی اینترنتی 161 

فصل دهم: بررسی ارتباط میان میزان استفاده دانشجویان از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی با میزان رضایت سیاسی، مواضع سیاسی و سطح تقاضای سیاسی
1-10: رابطه میان استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی با میزان رضایت سیاسی 163
1-1- 10: ارتباط میان مدت زمان استفاده از اینترنت و میزان رضایت سیاسی163
2-1-10: ارتباط میان مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و میزان رضایت سیاسی 165
3-1-10: ارتباط مابین تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان در ایام انتخابات و اعتراضات پس از آن با میزان رضایت سیاسی166
4-1-10: ارتباط میان منابع کسب اخبار دانشجویان با میزان رضایت سیاسی 167
2-10: بررسی ارتباط میان میزان استفاده دانشجویان از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی با مواضع سیاسی169 
1-2-10: ارتباط میان مدت زمان استفاده از اینترنت و مواضع سیاسی 169
2-2-10: ارتباط میان مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی بامواضع سیاسی 171
3-2-10: ارتباط مابین تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه هااز نگاه دانشجویان در ایام انتخابات و اعتراضات پس از آن با مواضع سیاسی 173
4-2-10: ارتباط میان منابع کسب اخبار دانشجویان با مواضع سیاسی 175
5-2-10: ارتباط میان مدت زمان استفاده از اینترنت و مواضع سیاسی 177
6-2-10: ارتباط میان مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی با مواضع سیاسی178
7-2-10: ارتباط مابین تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان در ایام انتخابات و اعتراضات پس از آن با مواضع سیاسی 179
8-2-10: ارتباط میان منابع کسب اخبار دانشجویان با مواضع سیاسی 180
3-10: بررسی ارتباط میان میزان استفاده دانشجویان از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی با سطح تقاضای سیاسی181
1-3-10: ارتباط میان مدت زمان استفاده از اینترنت و سطح تقاضای سیاسی 181
2-3-10: ارتباط میان مدت زمان استفاده ازشبکه های اجتماعی اینترنتی با سطح تقاضای سیاسی183
3-3-10: ارتباط مابین تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها ازنگاه دانشجویان درایام انتخابات و اعتراضات پس از آن با سطح تقاضای سیاسی 185
4-3-10: ارتباط میان منابع کسب اخبار دانشجویان با سطح تقاضای سیاسی 186

فصل یازدهم: سنجش ارتباط میان سطح علاقه مندی به مشارکت در مباحثات سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی و سطح اعتماد دانشجویان به این شبکه ها با میزان رضایت سیاسی، مواضع سیاسی و سطح تقاضای سیاسی 
1-11: ارتباط میان سطح علاقه مندی به مشارکت در مباحثات سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی با میزان رضایت سیاسی ، مواضع سیاسی و سطح تقاضای سیاسی 188
1-1-11: رابطه سطح علاقهبه مشارکت در مباحثات سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی با میزان رضایت سیاسی188
2-1-11:رابطه سطح علاقهبه مشارکت در مباحثات سیاسی در شبکه-های اجتماعی اینترنتی با مواضع سیاسی 190
3-1-11:ارتباط سطح علاقهبه مشارکت در مباحثات سیاسی در شبکه-های اجتماعی اینترنتی با مواضع سیاسی 191 
4-1-11: رابطهسطح علاقهبه مشارکت در مباحثات سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی باتقاضای سیاسی 192
 2-11: رابطه میانسطح اعتماد دانشجویان به شبکه های اجتماعی اینترنتی با میزان رضایت سیاسی، مواضع سیاسی و سطح تقاضای سیاسی 194
1-2-11: رابطه میانسطح اعتماد دانشجویان به شبکه های اجتماعی اینترنتی با میزان رضایت سیاسی 194
2-2-11: رابطه میانسطح اعتماد دانشجویان به شبکه های اجتماعی اینترنتی با مواضع سیاسی 195
3-2-11: رابطه میانسطح اعتماد دانشجویان به شبکه های اجتماعی اینترنتی با مواضع سیاسی 197
4-2-11:سنجش ارتباط میان سطح اعتماد دانشجویان به شبکه های اجتماعی اینترنتی با سطح تقاضای سیاسی 198


فصل دوازدهم: سنجش ارتباط میان رضایت سیاسیبا میزان مشارکت سیاسی و الگوی مشارکت 
1-12: ارتباط رضایت سیاسی با میزان مشارکت سیاسی199
1-1-12: رابطه رضایت سیاسی با شرکت در انتخابات199
2-1-12: ارتباط میان رضایت سیاسی با مشارکت در فعالیتهای سیاسی- اجتماعی 200
2-12: ارتباط رضایت سیاسی با الگوی مشارکت 202
1-2-12: رابطه میان رضایت سیاسی با پذیرش نتایج انتخابات202
2-2-12: ارتباط میان رضایت سیاسی با واکنش شهروندان نسبت به تضییع حقوقشان از سوی حکومت 204


فصل سیزدهم: سنجش ارتباط میان سطح تقاضای سیاسی با میزان مشارکت سیاسیو الگوی مشارکت 
1-13: ارتباط مواضع سیاسی با میزان مشارکت سیاسی206
1-1-13:رابطه مواضع سیاسی با شرکت در انتخابات 206
2-1-13: رابطه مواضعسیاسی با مشارکت در فعالیتهای سیاسی- اجتماعی208
3-1-13: رابطه مواضع سیاسی با شرکت در انتخابات 210 
4-1-13: رابطه مواضعسیاسی با مشارکت در فعالیتهای سیاسی- اجتماعی211
2-13: ارتباط مواضع سیاسی با الگوی مشارکت213 
1-2-13: رابطه مواضع سیاسی و پذیرش نتایج انتخابات213
2-2-13: رابطه مواضع سیاسی با واکنش شهروندان نسبت به تضییع حقوقشان از سوی حکومت 215
3-2-13: رابطه مواضع سیاسی و پذیرش نتایج انتخابات216
4-2-13: رابطه مواضع سیاسی با واکنش شهروندان نسبت به تضییع حقوقشان از سوی حکومت218


فصل چهاردهم: ارتباط میان سطح تقاضای سیاسی(الگوی سطح تقاضا) با میزان مشارکت سیاسی و الگوی مشارکت
1-14:ارتباط میان سطح تقاضای سیاسی با میزان مشارکت سیاسی 222
1-1-14: رابطه میان سطح تقاضای سیاسی با شرکت در انتخابات224 
2-1-14: رابطه مواضعسیاسی با مشارکت در فعالیتهای سیاسی- اجتماعی224
2-14 : ارتباط مواضع سیاسی با الگوی مشارکت225
1-2-14: رابطه مواضع سیاسی و پذیرش نتایج انتخابات226
2-2-14: رابطه مواضع سیاسی با واکنش شهروندان نسبت به تضییع حقوقشان از سوی حکومت227 
جمع بندی و نتیجه گیری 229
پیوست(پرسش نامه)232 
فهرست منابع239 
چکیده انگلیسی 241

145000 تومان
کلمات کلیدی :

عوامل موثر بر مشارکت سیاسی مردم

شبکه های اجتماعی اینترنتی در ایران

تعریف شبکه های اجتماعی اینترنتی

تاثیر شبکه های اجتماعی بر انتخابات ایران

تاثیر شبکه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی

تاثیر شبکه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی دانشجویان

 تاثیر شبکه های اجتماعی بر مشارکت در انتخابات

پایان نامه مشارکت سیاسی

دانلود پایان نامه شبکه های اجتماعی

پایان نامه شبکه اجتماعی مجازی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۸ ، ۱۰:۰۹
رشید رهاوی


پاورپوینت بررسی جریان کار و بررسی و کنترل فرمها در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها ،

این پاورپوینت در مورد بررسی جریان کار و بررسی و کنترل فرمها در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها در 44 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل بررسی جریان کار و بررسی و کنترل فرمها در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها ،تعریف نمودار جریان کار ،انواع نمودار جریان کار ،بررسی و کنترل فرمها ،سیستم و نگرش سیستمی در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها،سیستم و نگرش سیستمی،ت

دانلود پاورپوینت بررسی جریان کار و بررسی و کنترل فرمها در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها ،

بررسی جریان کار
بررسی و کنترل فرمها 
 تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها 
تعریف نمودار جریان کار 
انواع نمودار جریان کار 
بررسی و کنترل فرمها 
سیستم و نگرش سیستمی در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها
سیستم و نگرش سیستمی
تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها
سیستم چیست 
اجزاء یک سیستم
ترکیب سیستم 
طبقه بندی سیستم ها 
سیستم های باز و بسته 
انواع آنتروپی
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل pptx
حجم فایل 611 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44

این پاورپوینت در مورد بررسی جریان کار و بررسی و کنترل فرمها در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها  در 44 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل:  بررسی جریان کار و بررسی و کنترل فرمها در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها ،تعریف نمودار جریان کار ،انواع نمودار جریان کار ،بررسی و کنترل فرمها ،سیستم و نگرش سیستمی در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها،سیستم و نگرش سیستمی،تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها،سیستم چیست ،اجزاء یک سیستم،ترکیب سیستم ،طبقه بندی سیستم ها ،سیستم های باز و بسته ،انواع آنتروپی ،سلسله مراتب سیستم ها از دیدگاه بولدینگ و...ومنابع می باشد

سازمان دارای پنج بخش  اساسی است :

1- بخش مدیریت عالی :(مسئولیت نهایی اداره امور سازمان را دارد)

2- بخش میانی :( نظارت بر کار واحدها و هماهنگی فعالیت آنها را بر عهده دارد )

3- بخش عملیاتی :(مسئولیت تولید کالاها و خدمات را دارد )

4- بخش فنی :(از متخصصان فنی تشکیل و در موارد لزوم نظرات فنی و تخصصی می دهد )

5- ستاد پشتیبانی :(نقش کمک و یاری دهنده را برای سایر واحدها ایفاء می کند)

سیستم و نگرش سیستمی

 

 

 

n سازمان عبارت است از دسته بندی و گروه بندی افراد در قالب های نظام یافته به گونه ای که مساعی هماهنگ شده ی آن ها در یک محیط متغیر به صورت وسیله ای برای نیل به هدف های سازمانی در آید.

 

nسازمان یک نهاد اجتماعی است که دارای هدف بوده و سیستمی است که به سبب داشتن یک ساختار آگاهانه فعالیت های خاصی را انجام می دهد و دارای مرزهای شناخته شده ای می باشد.

 

nسازمان عبارت است از فرآیندی نظام یافته از روابط متقابل افراد برای دست یافت به هدف های معین

 

اصولاً هر شیء یا پدیده‌ای که به نوعی دارای حیات و چرخه باشد، سیستم نامیده می‌شود. استفاده از روش سیستم به عنوان یک روش بهتر برای درک تمام پدیده‌ها شناخته شده است. این ایده در سال 1937 به وسیله‌ی «لودویک وون برتالانفی» یک زیست‌شناس آلمانی ارایه شد. وی نام «نظریه‌ی عمومی سیستم‌ها» را به یک نظم جدید برای فرموله کردن قواعدی که در سیستم به صورت کلی به کار می‌رود اطلاق نمود.

 

سه حرکت فکری ساختارنگری، سیبرنتیک و نظریه‌ی اطلاعات موجب گسترش و توسعه نگرش سیستمی شدند. ساختارنگری در زبان‌شناسی، مردم‌شناسی و روان‌شناسی بسیار مطرح است. کلمه سیبرنتیک به معنای هدایت یک کشتی و معنای مجازی آن عمل رهبری یا حکومت کردن است. روش‌شناختی سیبرنتیک به جای تأکید بر علت، هدف را در نظر می‌گیرد. سیبرنتیک هر چیزی را با ماشین همانندسازی می‌کند و از یک جنبه به عنوان علم ماشین در نظر گرفته می‌شود.

 

از دیدگاه سیبرنتیک برای شناخت ماشین‌ها باید ساختار و موقعیت درونی ماشین در هر لحظه، کنش‌ها و واکنش‌ها با محیط و بالاخره تکامل ماشین در یک مدت زمان را مشخص کرد. برای این منظور باید اندام اثرپذیر از محیط خارج و اندام اثربخش ماشین به محیط خارج از آن را مشخص کرد. ممکن است خروجی‌ها بر ورودی‌ها مؤثر باشند. در واقع معلول ممکن است بر علت تأثیر بگذارد. در این صورت باید حلقه‌ی بازخورد ماشین را مشخص کرد. در بازخورد مثبت واکنش در جهت کنش عمل می‌کند و در بازخورد منفی مکانیسم بر ضد اثرات دنیای خارج عمل می‌کند.

 

ــ تعریف سیستم

 

لفظ سیستم به مجموعه‌ای از عناصر اطلاق می‌شود که ورودی‌های مشخصی را دریافت نموده و سپس روی آن‌ها پردازش انجام داده و در نهایت خروجی‌های معینی را تولید می‌کند. سیستم مجموعه‌ای است از چندین جزء وابسته به هم که در جهت حصول هدف‌های خاص در تعامل با یکدیگر هستند.

 

در فرهنگ انگلیسی «آکسفورد» یک سیستم به عنوان مجموعه یا گروهی از اشیاء مرتبط یا غیرمرتبط، به نحوی که یک واحد پیچیده را تشکیل دهند و یا ترکیب کلی اجزاء که بر حسب طرح یا برنامه‌ای نظام یافته باشد تعریف شده است. به همین ترتیب فرهنگ زبان انگلیسی «رندوم‌هاس» این تعریف را برای سیستم ارایه داده است: «مجموعه منظم و قابل درکی از حقایق، اصول، نظریه‌ها و امثال آن‌ها در زمینه‌ی خاصی از دانش یا اندیشه».

 

یک سیستم همواره دارای هدفی مشخص است و به صورت مجزا وجود ندارد. همانطور که هر سیستمی دارای سیتستم‌های ساده‌تری می‌باشد، خود نیز زیرسیستمی از یک سیستم پیچیده‌تر می‌باشد. یک سیستم با هدف خاص که در آن تقسیم کار، ارتباطات و کنترل وجود داشته باشد را «سازمان» گویند.

 

دیدگاه سیستمی، به نقل از کتاب «روابط صنعتی» بررسی پدیده‌ها از طریق در نظر گرفتن کل پدیده است. منظور از کل، مجموعه‌ای است که از به هم پیوستگی یکسری اجزاء که کم و بیش با هم مرتبط هستند و کلیت پدیده را به وجود می‌آورند می‌باشد. به طوری که مشهود است این نحوه دید، سنتز جدیدی است از روش‌های قیاسی و استقرایی، که محاسن هر یک را داراست و فاقد عیوب هر دوی آن‌ها است. توضیح اینکه در منطق سه نوع حجت وجود دارد: قیاس (Deduction)، استقراء (Induction) و تمثیل (Example). استقراء یعنی قریه به قریه گشتن و در منطق از جزء به کل رسیدن است و قیاس عکس آن.

 

از تعاریف فوق می‌توان نتیجه گرفت که برای شناخت سیستم‌ها در حالت کلی باید عناصر تشکیل‌دهنده و روابط بین آن‌ها را شناخت. در دیدگاه سیستمی رابطه‌ی بین دو جزء یا دو عنصر رابطه‌ی علت و معلولی تنها نیست بلکه ممکن است عملی دو جانبه باشد. رابطه‌ی تعاملی بین عناصر سیستم علاوه بر علت و معلول ممکن است رابطه‌ی زمانی، رابطه‌ی دو جانبه و رابطه‌ی بازخوردی هم باشد. اصولاً بین عناصر سیستم باید تناسبی برقرار باشد.

 

دانلود پاورپوینت بررسی جریان کار و بررسی و کنترل فرمها در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها ،

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۱:۱۳
رشید رهاوی


پاورپوینت کارگاه آموزشی اقدام پژوهی

فایل تهیه شده متشکل از 115 صفحه با فرمت پاورپوینت با موضوع اقدام پژوهی در عمل است اقدام پژوهی رویکردی آموزشی و پژوهشی است که هدف آن حل چالش ها و مسائلی است که معلمان در حین عمل و به ویژه طی فرآیند یاددهی یادگیری با آن مواجه می شوند

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی اقدام پژوهی

کارگاه آموزشی اقدام پژوهی
پاورپوینت کارگاه آموزشی اقدام پژوهی
Action research workshop
کارگاه آموزشی
اقدام پژوهی
پاورپوینت کارگاه آموزشی
پاورپوینت اقدام پژوهی
مبانی نظری اقدام پژوهی
پژوهش در عمل
تدوین گزارش اقدام پژوهی
دسته بندی گزارش های کارآموزی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 4801 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 115

پاورپوینت کارگاه آموزشی اقدام پژوهی

اقدام پژوهی( پژوهش در عمل) چیست؟

اقدام پژوهی می تواند یک روش موثر و مفید برای بررسی های حرفه ای باشد. زیرا اقدام پژوهی به این معناست که افراد خودشان این کار را انجام دهند. همان طور که در زندگی روش مناسب زندگی خود را پیدا می کنند در آموزش نیز خودشان روش مناسب را برای خودشان می یابند.

در اقدام پژوهی به افراد گفته نمی شود که چه کاری باید انجام دهند. خود افراد هستند که تصمیم می گیرند چه کاری باید انجام شود البته با مشورت دیگران.

 

تاریخچه اقدام پژوهی در ایران

• از اوایل دهه 1360 با ترجمه مقالات و تالیف کتب تحقیقی توسط بازرگان و مهر محمدی شروع شد. • در 1367 شورای تحقیقات در آموزش و پرورش شکل گرفت. • 1369 شورای تحقیقات استان ها شروع به کار کرد. •برنامه معلم پژوهنده از سال 1375 توسط پژوهشکده تعلیم و تربیت آغاز شده و تا کنون 17 دوره از آن برگزار گردیده است. • مرحله اجرایی این برنامه از ابتدای مهرماه هر سال تا خرداد سال بعد ادامه دارد. داوری آثار از تیرماه لغایت شهریور ماه در استان ها صورت می گیرد و داوری مرحله کشوری لغایت آبان ماه انجام می شود. اعلام نتایج و تقدیر ار برگزیدگان در هفته پژوهش(آذر ماه) صورت می گیرد.

 

ویژگی های اقدام پژوهی

• توسط دست اندرکاران انجام می شود. •تاکید بر عمل: عمل شخص در محیط کار مورد بررسی قرار گیرد. • مشارکتی است. •خودارزیاب است. ● ●

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی اقدام پژوهی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۱:۱۳
رشید رهاوی


پاورپوینت سبزی کاری عمومی

اهمیت اقتصادی سبزی‌ها نیاز مصرف روزانه انسان 200 گرم سبزی تازه (انواع مختلف سبزی) بنابراین سرانه مصرف سالانه هر نفر 100 کیلوگرم (با احتساب ضایعات ناشی از ریشه، پوست و برگ خارجی) در برخی از کشورها سبزی‌ها غذای اصلی مردم را تشکیل می‌دهند مثل سیب زمینی، کاساوا، سیب زمینی شیرین، لوبیا خشک سطح زیر کشت سبزی‌ها به ترتیب گوجه فرنگی، هندوانه، کلم، پ

دانلود پاورپوینت سبزی کاری عمومی

پاورپوینت سبزی کاری عمومی
سبزی کاری عمومی
General Vegetables
تعریف کامل سبزی
اهمیت اقتصادی سبزی ها
دسته بندی مهندسی کشاورزی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 575 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

پاورپوینت سبزی کاری عمومی

تعریف کامل سبزی:

به کلیه محصولات باغی و کشاورزی  (غیر از محصولات درختی و غله‌ای) اطلاق می‌گردد که برگ،ساقه، ریشه، جوانه، غده، پیاز، ساقه زیر زمینی، گل، میوه، دانه و یا قارچ آنها به طور کامل و مستقیم و بدون تغییر و تبدیل، قسمت اعظم مواد درونی آن به صورت پخته، خشک، کنسروی، یخ‌زده و یا به صورت فراورده‌های دیگر به مصرف تغذیه انسان برسد..

چغندر قند یک سبزی نیست

دانه‌های روغنی سبزی نیستند

علت: تغییر و تبدیل بخش اعظم آنها در کارخانه‌های صنایع  غذایی

تعریف اولیه سبزی:

گیاهان علفی هستند که قسمت‌های مختلف آن مانند برگ، غنچه، ساقه، ریشه، غده، پیاز، گل، میوه، و دانه به صورت خام، پخته، خشک شده، پودر شده، یخ‌زده و یا کنسرو شده به مصرف تغذیه انسان می‌رسد.

تعریف کاملی نیست زیرا برخی از سبزی ها به صورت خشبی هستند ولی به عنوان سبزی محسوب می‌شوند.

2- مواد فیبری و سلولزی:  این مواد قابل جذب نیستند اما برای فعالیت مکانیکی روده و معده و بهبود عملیات هضم غذا مفیدند. این مواد بخصوص در سبزی‌های برگی زیاد است (حدود 10%)

سبزیها حدود یک سوم نیاز مواد سلولزی انسان را تأمین می­کنند

سلولز و پکتین تشکیل دهنده قسمت اعظم اجسام مکانیکی گیاهی هستند

هویج، کرفس، کلم بروکلی، ریواس، انواع کلم‌ها، فلفل دلمه، نخود و لوبیا سبز از مهمترین سبزیهایی هستند که دارای اجسام مکانیکی زیادی می­باشند.

وجود مواد فیبری برای پر کردن و انجام عملیات مکانیکی معده و روده لازم و ضروری است

دانلود پاورپوینت سبزی کاری عمومی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۱:۱۲
رشید رهاوی