آپلود عكس

آپلود عکس

آپلود عکس
پاورپوینت بهترین تئوری های مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک در ایران :: فایل 200

فایل 200

فایل 200

فایل 200

کلمات کلیدی

فریدون فریور

مبانی نظری ارزیابی عملکرد

ترجمه مقاله مبارزه با فساد

جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم

دانلود پاورپوینت EFQM.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی.

دانلود 12 جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم

پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه (هوی و همکاران

2008)

پاورپوینت آموزش و پرورش لیبرال

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

کسب در امد با ای نوتی

کسب درآمد عالی با آی نوتی

مکمل چاقی مکارنج

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی.

پروژه کارورزی روش کار و تدریس مدارس ابتدایی در ایام کرونا .

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی .

طراحی سایت پخش زنده با php .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم).

کد متلب مدلسازی کالکتور خورشیدی.

طراحی مجموعه گردشگری با استفاده از الگوی معماری گرگان .

راهنمای فارسی اینورتر اشنایدر ATV71 ( اینورتر درایو اشنایدر) .

پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش) .

پاورپوینت بهترین تئوری های مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچکدر ایران

پاورپوینت بهترین تئوری های مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 22
حجم 2574 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی دور کاری و کسب و کار های کوچک


توضیحات کامل
 

پاورپوینت بهترین تئوری های مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

ضرورت درک و استفاده توام از مدل‌های مدیریت ، استاندارد‌ها و ابزار‌های ارزیابی و مفاهیم و ابزارهای کیفیت

نوآوری های کیفیت

دلایل استفاده کمتر از مدلهای مدیریت استراتژیک در سازمانهای کوچک:

مدل مدیریت استراتژیک

لزوم یکپارچه سازی مدیریت استراتژیک و مدیریت کیفیت

مدل P5

انگیزه‌ی اصلی از مدل P5

عناصر مدل P5

جوایز و استانداردهای کیفیت

شاخص‌های جایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج

شاخص‌های هفت طبقه‌ای MBQNA

ISO9000

هشت اصل موجود در ISO9000

ISO14000

استاندارد‌های کسب و کار‌های کوچک

قسمتی از متن:

هشت اصل موجود در ISO9000 :

اصل 1، تمرکز بر مشتری ؛

اصل 2، رهبری ؛

اصل 3،مشارکت افراد ؛

اصل 4،رویکرد فرایندی ؛

اصل 5،رویکرد سیستمی به مدیریت ؛

اصل 6، بهبود مستمر؛

اصل 7،رویکرد واقعی گرایانه در تصمیم گیری و

اصل 8 ، روابط مفید متقابل با تامین کننده .

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بهترین تئوری‌های مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک " می باشد که در حجم 22 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۸
رشید رهاوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی